Cum comand produsele?
Contactandu-ne direct:
Tel: 0755-357-093
E-mail: office@all4jeep.ro
Politica de PRET
Moneda de afisare si facturare a produselor este in LEI (RON).
Preturile sunt afisate cele de cumparare – cu TVA si Taxa Verde (unde este cazul) incluse.
Formular online:
Dupa ce v-ati ales produsul dorit, apasati butonul ADAUGA IN COS. Veti fi redirectionat catre un quick view al cosului dvs. unde puteti alege "Continua cumparaturile" daca doriti sa va intoarceti in magazin, sau "Catre checkout" daca doriti sa finalizati comanda.
Veti fi contactat ulterior de un reprezentant al S.C. DYMKO TECHNOLOGIES S.R.L. pentru a confirma comanda si vi se vor furniza toate informatiile legate de produs, confirmarea stocului, livrare, instalare (daca este cazul).
Cum va creati un cont?
Exista doua moduri de a crea un cont:
1. Din partea superioara a site-ului – REGISTER
La apasarea REGISTER va aparea sectiunea Creaza cont si campuri pentru a completa datele Dvs.
Datele pe care trebuie sa le completati sunt: numele, prenumele, adresa de email, parola dorita pe site (atentie! pentru securitatea datelor Dvs nu folositi parola pe site una si aceiasi cu parola Dvs de email).
Dupa completarea datelor, apasa "Inregistreaza".
Veti primi pe adresa de email un link prin care va veti verifica adresa de email.
2. La trimiterea unei comenzi vei avea optiunea de "Ai deja un cont? Log in". Dupa apasarea butonului "Log In" te poti loga sau crea un cont nou.
Care sunt modalitatile de plata pe dymko.ro?
In acest moment va putem oferi urmatoarele modalitati de plata
1. Plata NUMERAR (ramburs) la primirea produsului – in schimbul facturii,
chitantei sau bonului fiscal.
2. Ordin de plata in contul S.C. DYMKO TECH SERVICE S.R.L.
In cazul in care ati optat pentru aceasta metoda de plata, veti primi prin email /
fax o factura proforma care va contine toate detaliile de plata, iar produsele vor
fi livrate dupa confirmarea intrarii banilor in cont.
Garantia produselor
Produsele comercializate prin intermediul ALL4JEEP.RO beneficiaza de
conditii de garantie care respecta legislatia in vigoare si politicile comerciale
ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din
surse autorizate de fiecare producator in parte.
Certificatele de garantie vor fi emise:
a) De catre furnizor :DYMKO TECH SERVICE SRL
b) De catre Producator al produsului cumparat
Ambele certificate sunt valabile pentru a fi prezentate in cazul unei defectiuni
in perioada de garantie sau postgarantie.
Daca produsul reclamat defect va fi adus de catre dumneavoastra la, veti avea
nevoie de urmatoarele documente:
– certificatul de garantie in original
– copia facturii fiscale sau bon fiscal
Diagnosticarea produselor
Diagnosticarea produsului se face in cel mult 24 ore de la intrarea produsului
reclamat defect in Departamentul Service.
In cel mai scurt timp dar nu mai mult de 10 zile lucratoare de la receptie,
Departamentul Service va comunica beneficiarului diagnosticul, reparatiile
necesare si estimarea termenului la care produsul va fi readus in stare de
functionare.
Reparatia produselor
Reparatia produselor poate consta in inlocuirea pieselor defecte, inlocuirea
integrala a produsului sau returnarea contravalorii produsului in absenta unei
alte solutii.
Returnarea produselor reparate
Dupa readucerea produsului in stare de functionare, beneficiarul poate intra in posesia lui, fie solicitand expedierea prin curier rapid, fie ridicandu-l direct de la showroom ALL4JEEP Returul produselor
Produsele achizitionate pot fi returnate daca:
Produsele au fost livrate gresit din vina Vanzatorului
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel specificat in comanda, puteti solicita inlocuirea produsului livrat gresit cu cel corect. Toate costurile de retur si livrare a produsului corect vor fi suportate de catre Vanzator .
Produsele nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie
Daca produsul achizitionat este identificat ca nefunctional in termen de 24 de ore de la data receptiei ( a intrarii in posesia lui), puteti solicita in acest termen inlocuirea sa cu un produs functional. Atentie! Consultati manualul de utilizare a produsului. In cazul in care intampinati dificultati cu operarea produsului –
contactati un reprezentantALL4JEEP. Toate costurile de retur si livrare a produsului functional vor fi suportate de Vanzator.
Produsele cu specificatii tehnice care nu corespund cu cele prezentate pe site.
Daca produsul achizitionat nu corespunde cu specificatiile tehnice prezentate pe site-ul ALL4JEEP.RO, puteti solicita returnarea si inlocuirea produsului cu cel corect sau puteti solicita rambursarea integrala a contravalorii sale.
In cazul in care optati pentru inlocuirea produsului necorespunzator cu un altul de valoare mai mare, diferenta o veti achita curierului in momentul primirii produsului corect; in cazul in care optati pentru inlocuirea produsului necorespunzator cu un altul de valoare mai mica, diferenta o veti primi odata cu receptia produsului corect. Toate costurile de retur si livrare a produsului
corect vor fi suportate de Vanzator in situatia in care produsul achizitionat nu a corespuns cu specificatiile tehnice prezentate pe site.
ATENTIE!!!
PENTRU A BENEFICIA DE RETURNARE – Produsele se vor returna in ambalajul original, in stare PERFECTA, impreuna cu toate accesoriile si documentele de achizitie in original; in situatia in care aceste conditii nu sunt respectate, returul nu va fi acceptat.ALL4JEEP.RO isi rezerva dreptul a nu accepta pentru retur produsele cumparate pe Persoana
Juridica.
Renuntarea la cumparare
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.
Renuntarea la cumparare in termen de 10 zile se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta returnarii produsele uzate, care au suportat orice tip de montaj.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face cu ordin de plata in cel mult 30 de zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi revandut ca si nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.e.
Consumatorul nu poate renunta la cumparare pentru produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid